How Much Should My Golden Retriever Weight At 6 Months "Dash Me" A Year in the Life of a Cajun Boy Working in Nigeria, West Africa!

You are searching about How Much Should My Golden Retriever Weight At 6 Months, today we will share with you article about How Much Should My Golden Retriever Weight At 6 Months was compiled and edited by our team from many sources on the internet. Hope this article on the topic How Much Should My Golden Retriever Weight At 6 Months is useful to you.

"Dash Me" A Year in the Life of a Cajun Boy Working in Nigeria, West Africa!

Jeg arbejdede som mekaniker hos Hyster Forklift i New Orleans, La. og en ven af ​​min chef “Mr Pat Horn” kom forbi for at se ham, da han havde orlov fra at arbejde offshore (hovedsageligt) og onshore i Nigeria, Vestafrika. Hans navn var “Deano Pablo Vincent Martini”. Han var mildest talt en karakter. Han havde en tung italiensk accent, var lav og kraftig, og han kom til USA, da hans ubåd blev fanget, da den dukkede op i Den Mexicanske Golf og prøvede at købe brændstof fra en rejebåd. Martini mødte sin kone i Camp Plauche-fængslet, da hun kom for at skrive breve hjem regelmæssigt til Italien for ham. Han spurgte min chef “Pat”, om han kendte til nogen, der var interesseret i at arbejde på en Derrick Barge #11, for det meste offshore i Nigeria, Vestafrika.

Jeg var single og i begyndelsen af ​​20’erne, så jeg sagde ja! Firmaet, som jeg arbejdede for, hed “Oceanic Contractors” på døren til bygningen i downtown New Orleans, men firmanavnet, jeg tilmeldte mig, hed “J Ray McDermott”. De er en stor, perfekt drevet virksomhed verden over. Jeg var nødt til at få en omfattende fysisk lokal, en række smertefulde skud til min nye internationale lægejournal, der fulgte med mit pas. Sygeplejersken sagde: “tag din vægt af det her ben” mit venstre, og hun stak en stor nål i min bagside, så sagde hun “tag din vægt af det andet ben” og hun stak den i min anden kind og gav mig anden halvdel! Det var et “Gamma Globulin”-skud. Man var glad for, at det var slut! De gav mig også nogle piller, som jeg skulle tage hver dag i en måned, før jeg tog afsted, for at forhindre mig i at få malaria. Jeg var nødt til at tage en pille hver dag, da jeg var derovre fra en stor pillebeholder placeret i kabyssen, hvor vi spiste måltider, og vi måtte også tage dem, da vi kom hjem i 3 uger.

Det tog omkring syv uger at få flyet til Nigeria, de havde et militærkup og dræbte nationens leder derovre. Vi fløj først til Charles DeGaulle lufthavn i Paris, Frankrig, og jeg planlagde en to-dages pause for at se byen. Det var en fancy lufthavn, de havde disse store rør, der shuttlede folk i flere forskellige retninger. Jeg tog til Meridian Hotel i Paris, i receptionen fandt jeg en taxachauffør, der talte lidt engelsk, og damen ved skrivebordet fortalte ham en liste over alle de steder, jeg ville se på fransk! Vi brugte en halv dag på at køre rundt for at se alle seværdighederne, og jeg endte ved Eiffeltårnet. Jeg valgte at gå op ad alle de snoede trapper til det store dæk, hvor man kunne se alting i miles omkreds. Det var rigtig sjovt! Næste dag gik jeg rundt i et indkøbscenter i nærheden af ​​hotellet, og jeg fik nogle rigtige “pommes frites” på en McDonalds! Senere stødte jeg på en blond pige, der gik rundt i indkøbscentret, hun hed “Stephanie”, jeg begyndte at snakke med hende, og hun var en prostitueret!! Hun tog mig med til et lille hotel med en fransk tjenestepige, der arbejdede med en af ​​de udsatte metalburelevatorer, der tog os ovenpå til vores værelse. Rummet har disse kæmpe lyserøde læber på væggen og en seng formet som et hjerte. De havde en B-dag, og et toilet, vi vaskede begge op og du kan forestille dig resten.

Dagen efter nåede jeg flyet, der lettede til Nigeria, vi måtte lande i Accra, Ghana, Vestafrika og vente til dagslys med at lette igen og lande i Nigeria. Lufthavnen lå i nærheden af ​​Lagos, Nigeria. Det var noget rod, efter at have stået af flyet måtte alle løbe efter Air Nigeria-flyvningen! Så var jeg heldig og fangede et Widgeon-fly til McDermott, der lettede fra land og derefter skulle lande i floden nær værftet i Warri, Nigeria. Den havde pontoner, og den landede i vandet ved Warri-floden ved J Ray McDermott-gården. De tog mig til et hotel, det var chokerende! De havde et motel med et stativ med skeletnøgler til alle værelser, de var alle ens! Udsigten ud af vinduet var en kæmpe bunke affald i den midterste gård. Da det blev mørkt, gik al strømmen i området ud, jeg fandt ud af, hvorfor de havde et stearinlys i en flaske på værelset med tændstikker! Den aften tog jeg madrassen af ​​sengen og satte den i foyeren mod døren til værelset og sov på den. To gange den nat forsøgte nogen at stjæle alle mine ting på værelset, men jeg sov på madrassen, de vækkede mig, og jeg slog hårdt på døren, og de løb væk. Glad for dørene åbnede op til indersiden!

Første gang jeg gik til Derrick Prammen (DB11), steg jeg på en slæbebåd kaldet “Gulf Wind” med en kaptajn ved navn “Captain Wally Hebert”. Den var lige kommet over fra USA, og på vej til Prammen offshore nær Angola, (som plejede at blive kaldt Belgisk Congo”. Vi blev beskudt på tværs af slæbebådens stævn og blev stoppet af en Russisk kanonbåd, med en cubansk besætning! De gik om bord på fartøjet, og kaptajn Wally havde en 22 kaliber pistol, og de tog den og gik. Jeg var søsyg som en hund, blev i min køje og kunne ikke vente med at stå af! Jeg steg på Derrick Pram 11 (DB11), det var en lettelse eller det troede jeg, jeg skulle op og ned af 14 trapper hele dagen og losse det værktøj, der blev sendt ud på slæbebåden. Vi arbejdede 18 timer om dagen, og det var meget hårdt. Vi var færdige med at lægge rørledningen til kysten, og vi tog afsted mod nord, og så hørte vi, at nogen sprængte raffinaderiet i luften! At arbejde på disse tredjeverdens toiletter kan alt ske!

En dag kom Nationals (Local Workers) alle på slæbebåden Gulf Wind, og de gjorde mytteri! De blev trætte af, at Camp Boss (en libanesisk fyr) serverede sække med “Gary” (den mad, de lokale spiser) til dem var fuld af snudebiller. De kommanderede fartøjet tilbage til kajen i Nigeria! De kom tilbage på arbejde, efter at det blev rettet op dage senere. Jeg kan huske, at jeg gik ud med slæbebåden “Gulf Wind” for at hente pramme af det rør, vi lagde, og jeg skulle have et stort 12 volts batteri og værktøj med, hvis jeg skulle bruge dem til at starte ankerspillet og få ankeret op. Jeg red på forsiden af ​​prammen og så delfinerne i det krystalklare blå vand, mens de legede, mens vi bevægede os! De fleste af prammene havde dog hydrauliske startere. Nogle gange ville batterierne være væk, ja, nogen padlede hele vejen derud i deres dugout for at stjæle batterierne, så de kunne have lys i deres landsbyhytte!

Der var en læge på DB11, han havde et lille transportabelt hus oppe under heliporten. Han havde kæmpe flasker med receptpligtig medicin fra udlandet, for det meste England. Vi plejede at få: “Cementpiller” for at tilslutte dig og “Dynamitpiller” for at få dig i gang igen! Lejrchefen og maden var billig og ringere! De havde stadig hår på baconskiverne! Det var intet som at arbejde offshore i den Mexicanske Golf, de havde god mad der! En fyr, som jeg arbejdede med “Jerry” var hooked på “Darvon” smertestillende piller. Han havde hundredvis af dem! Alt hvad der var galt med dig ville han sige: “Du vil have noget Darvon” han var altid ude af det.

Vi tog tilbage til McDermott-gården i Nigeria i 2 måneder for at skifte svinggearet i portalkranen fra dampdrevet til elektrisk drevet. Der var flere steder, hvor vi plejede at spise i nærheden af ​​Warri, et var et sted, der serverede lækker Escargot, jeg troede aldrig, at jeg ville nyde snegle, men de var virkelig lækre! En anden gang kom vi tilbage til gården, og de havde en stor forsamling af mennesker, der alle gik til dette sted, hvor de henrettede folk. Politimanden sagde: “Har du aldrig set en henrettelse?” Vi sagde nej, og han tog sin billy-kølle frem og slog alle folk af vejen og tog os lige foran for at se! Han sagde ingen billeder, og det gik vi med på. De skød en mand og en kvinde, som de bandt til to store pæle med Warri-floden i baggrunden. De skød dem begge på samme tid. En af dem stjal et ur, og den anden 8 Naira (8 Naira var omkring 12 dollars på det tidspunkt). Dødsstraf er navnet på spillet. Det var uvirkeligt. Jeg plejede at sige: “I dag en anden dollar, i aften en anden Naira”. En anden gang jeg sad i en taxa og kom tilbage til gården om natten, blev den stoppet af politiet (de bærer camouflagetøj med AR15’er) Jeg blev anholdt for at have myrdet en fyr på stranden. Jeg havde $112,00 på mig, og det var, hvad det kostede mig at komme ud af det! Hvis en taxachauffør kom i et vrag, ville politiet tage ham ud af bilen og slå ham lige der på stedet! Det er de mest skæve mennesker, jeg nogensinde har set!

En anden gang gik jeg i en lokal bar med andre ingeniører, og da vi satte os ned var der øjeblikkeligt 4-5 piger på os alle med forskellige farvede parykker, blondiner, rødhårede osv. De tog alle vores bukser og prøvede at få os til at gå med dem til et hotel! Uvirkelig! Der var et horehus lige udenfor McDermott-porten, det blev kaldt “The Block House” Det var altid åbent for besøgende, og der var masser af piger der.

Jeg tog en lastbiltur til dette storslåede sted for at svømme. Der var mig, en rigger og en svejser. Vi skærer og flækker en frisk ananas på turen dertil. Alt imens jeg sang for mig selv: “Ups der går endnu en gummitræplante”! Vi kørte gennem gummitræsplantager! Floden var en kilde, der flød ferskvand, som man kunne drikke lige op af jorden, og den flød ud i en mudret flod et sted. Vi mødte høvdingen, der ejede jorden, da vi var der, en rigtig flink fyr, jeg tog hans billede, og jeg tog flere billeder af stedet, og nogle unge lokale padlede forbi i en lille udgravning. Jeg har et billede af mig, hvor jeg padler den lille udgravning med et stykke træ til en pagaj i det krystalklare kildevand!

Da jeg forlod Nigeria første gang, er der fyre i lufthavnen, hvor de tager din bagage med til flyet, og fyren i min linje siger: “Dash Me, Dash Me” det betyder, at de ville have et Naira-tip, ellers ville du aldrig se din bagage igen! De siger “Dash Me” overalt i Nigeria. Hense navnet på denne historie. Efter omkring 6 måneder måtte jeg komme hjem i en uge og få fjernet mine påvirkede visdomstænder, jeg gjorde det i tandlægestolen og mand, var jeg glad da det var gjort! Da vi fløj tilbage til udlandet, lavede jeg et lytteapparat af en kuglepen og et tragtformet stykke papir, så jeg kunne lytte til de film, de afspillede, så jeg ikke skulle betale for hovedtelefonerne. Jeg har lige løftet armlænet op! Da jetflyet landede, sagde en ældre Cajun-bådkaptajn, der sad ved siden af ​​mig: “Hold op der, for lortet rammer blæseren”! Jetflyet blæste et dæk ud, da vi landede, og dækstykkerne fløj op i nærheden af ​​vinduet! Piloten lænede flyet over, og vi landede OK!

Jeg fangede McDermott Widgeon i Lagos “The Capital Of Nigeria” for at flyve til en landingsbane midt i ingenting, han satte mig af og sagde, at jeg kommer tilbage om et par timer, han var nødt til at tanke flyet og lave et par timer. af andre ting på McDermott-gården i Warri, kom han aldrig tilbage! Jeg fandt ud af det og så det ødelagte fly senere, da han landede flyet i Warri-floden glemte han at pumpe landingshjulene op, der var nede, og da flyet landede, væltede det øjeblikkeligt, styrtede ned og sank! Ingen blev dræbt! Gudskelov, han blev banket rigtig slemt op. Flyet var ødelagt, han efterlod mig ude i bushen, alt jeg havde at overnatte med var et lagen, en lokal havde bragt det til mig, det var det. Jeg faldt i søvn den nat, og da jeg vågnede, var lagenet flyttet fra mit ansigt, jeg lå under det, da jeg lagde mig til at sove. Mit ansigt var dækket af alle mulige bid og hvalpe, for det meste fra myg, og jeg ved, at det var dengang, jeg fik malaria!!!!! Det kom aldrig til mig, før efter jeg kom hjem for altid, (mere om det senere) næste dag havde en britisk “Bristow” chopper hentet mig for at flyve mig offshore til en heliport nær DB11, hvor en båd kunne samle mig op og tage mig til Derrick Prammen. Da Chopperen tog halerotoren af, var der få af, og Chopperen lavede en langsom nedadgående spiral ind i Atlanterhavet!!!! Piloten kom ud OK, Big Gantry Crane på DB11 samlede den meget våde Chopper op og satte den på heliporten til senere reparationer gætter jeg på??

Efter at jeg havde afsluttet min etårige kontrakt, fløj jeg til Bruxelles i Belgien for at hente min bonuscheck på vej hjem. En interessant by! Efter jeg kom hjem, blev jeg forelsket i en lokal pige, og vi var på Lakeshore Drive om natten i New Orleans, og vi hyggede os i min bil, og det var, da jeg fik disse frygtelige kuldegysninger, jeg frøs og rystede, så ville jeg blive rødglødende, svedende voldsomt, og jeg vidste, at jeg havde malaria!!! Det er ikke sjovt. De anbragte mig på Mercy Hospital, og de bragte mig 4 piller til at tage 2 timer i en lille hvid kop, og jeg gav dem flasken med piller, da jeg tjekkede ind! Nogen på hospitalet ringede til en advokat og fortalte dem om mig, for en advokat ringede til mig, mens jeg sad i hospitalssengen! Vi sagsøgte McDermott i henhold til “Jones”-loven. De gav mig flasken med piller tilbage, da jeg forlod hospitalet.

Hele denne historie er sand, og denne 1-årige kontrakt med J Ray McDermott var den mest begivenhedsfyldte, spændende tur, jeg nogensinde har været på! Jeg nød det virkelig utroligt!!!

Robert P Bertaut Sr.

Video about How Much Should My Golden Retriever Weight At 6 Months

You can see more content about How Much Should My Golden Retriever Weight At 6 Months on our youtube channel: Click Here

Question about How Much Should My Golden Retriever Weight At 6 Months

If you have any questions about How Much Should My Golden Retriever Weight At 6 Months, please let us know, all your questions or suggestions will help us improve in the following articles!

The article How Much Should My Golden Retriever Weight At 6 Months was compiled by me and my team from many sources. If you find the article How Much Should My Golden Retriever Weight At 6 Months helpful to you, please support the team Like or Share!

Rate Articles How Much Should My Golden Retriever Weight At 6 Months

tutorial How Much Should My Golden Retriever Weight At 6 Months
How Much Should My Golden Retriever Weight At 6 Months free
#quotDash #Mequot #Year #Life #Cajun #Boy #Working #Nigeria #West #Africa

Source: https://ezinearticles.com/?Dash-Me-A-Year-in-the-Life-of-a-Cajun-Boy-Working-in-Nigeria,-West-Africa!&id=5147116